Fii parte din echipa noastra
Hai in echipa noastra !
Secretară
Analist cumpărări - Dep. Achizitii
Secretară
Cerinte
- Studii superioare absolvite, { tehnice/constructii, reprezinta avantaj }
- Experienta pe un post similar de minim 1 an;
- Cunostinte de limba engleza - minim nivel mediu conversational;
- Bune abilitati de comunicare scrisa si verbala;
- Cunostinte PC: pachet Office;
- Abilitati de gestionare a timpului si capacitatea de a face mai multe sarcini si de a prioritiza
- Persoana ordonata, responsabila, serioasa, prezentabila, atenta la detalii.
Responsabilitati
- Primeste, sorteaza si distribuie documentele / corespondenta / livrarile zilnice;
- Coordoneaza echipa de curatenie;
- Asigura nevoile specifice si organizeaza intalniri, training-uri si evenimente de birou;
- Asigura aprovizionarea necesara la birou si tine legatura cu furnizorii respectivi;
- Inregistreaza documentele de intrare/iesire in registrul de evidenta a documentelor;
- Redirectioneaza e-mailurile / apelurile catre departamentele vizate;
- Asigura buna desfasurare a activitatii de secretariat;
- Organizeaza activitatile de protocol;
- Organizeaza calatoriile, cazarea angajatilor si evenimentele interne ale companiei conform datelor si informatiilor primite;
Analist cumpărări - Dep. Achizitii
Cerinte
- Studii medii sau superioare - profil tehnic sau economic
- Experiență de minim 1 an într-o poziție similară (achiziții, comerț›);
- Cunoștințe operare PC – Pachet Office
- Cunostinte logistice;
- Bun negociator, atitudine pozitivă;
- Persoană organizată și atentă la detalii;
- Abilitati de comunicare
Responsabilitati
- Analizează solicitările de produse din piață si identifică cele mai bune oferte de la furnizorii din portofoliu;
- Negociază, încheie contracte cu furnizorii și pregătește documentația de comandă;
- Planifică achizițiile împreună cu superiorul, în funcție de necesitati;
- Menține relația cu furnizorii pentru soluționarea situațiilor uzuale;
- Monitorizează execuția contractelor și este responsabil pentru produsele achiziționate: achiziție-recepție;
- Înregistrează informațiile privind achizițiile în sistemul informatic pentru un bun control al fluxului: costuri, livrare, calitate, stocuri;
- Monitorizeaza si coordoneaza transportul si livrarea bunurilor;
- Actualizează baza de date cu furnizori și o extinde;
- Întocmește rapoarte specifice privind achizițiile;